بیماران نیازمند خون را در ماه بندگی خدا فراموش نكنیم
کد خبر: 3965886
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

بیماران نیازمند خون را در ماه بندگی خدا فراموش نكنیم

مدیركل انتقال خون فارس با اشاره به كمبود شدید ذخایر خونی در این استان از عموم مردم متدین استان جهت اهدای خون و كمک به بیماران نیازمند خون در ماه بندگی خداوند دعوت به‌عمل آورد.

به گزارش ایكنا، به نقل از روابط عمومی انتقال خون فارس، مسعود ترابی، مدیركل انتقال خون فارس امروز، 31 فروردین‌ماه به كمبود ذخایر شدید خون در این استان به‌خصوص در ایام شیوع كرونا اشاره كرد و از مردم درخواست کرد با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و در پی آن کاهش مراجعه مردمی و در مقابل درخواست‌های بیماران تالاسمی و کودکان سرطانی نیازمند به خون، در صورت دارا بودن شرایط، با اهدا و ایثار خون خود، این بیماران را یاری کنند.

وی افزود: هر ساله کاهش شدید مراجعات اهداکنندگان در ماه مبارک رمضان و اخیراً شیوع بیماری کرونا، بر ذخایر خونی استان فارس تأثیر بسزایی داشته است.

ترابی با بیان اینكه برای اهدای خون تمهیداتی برای نیک‌اندیشان در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است، گفت: از جمله این تمهیدات می‌توان به افزایش ساعات خون‌گیری در شهرستان‌ها و همچنین شیراز در پایگاه آسیاب قوامی تا ساعت 22 و توافق با پلیس راهور کل کشور در جهت بخشش جرایم رانندگی در ساعات منع تردد جهت رفاه اهداکنندگان خون از طریق اعلام اسامی و شماره پلاک این عزیزان از سوی سازمان انتقال خون به پلیس راهور اشاره كرد.

انتهای پیام
captcha