نشر شهید کاظمی به «تحریف واقعیت» می‌پردازد
کد خبر: 3959411
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
جایگاه ملی‌گرایی در دفاع مقدس

نشر شهید کاظمی به «تحریف واقعیت» می‌پردازد

کتاب «تحریف واقعیت؛ جایگاه ملی‌گرایی در دفاع مقدس» به زودی به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

کتاب «تحریف واقعیت» منتشر می‌شودبه گزارش ایکنا، کتاب «تحریف واقعیت؛ جایگاه ملی‌گرایی در دفاع مقدس» به قلم سیدحسن منتظرین، نویسنده کتاب هنر اهل بیت(ع) به زودی به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

در مقدمه این کتاب آمده است: تحریف واقعیت مروری است بر حقیقت‌های آشکار دفاع مقدس برای زدودن غبار انحرافاتی که توسط نقشه‌های مرموز بدخواهان بر چهره آن نشسته است. با مطالعه این کتاب، ضمن آشنایی با مبانی معرفتی جوانان افتخارآفرین دوران دفاع مقدس، با ایده‌های نابی آشنا می‌شوید که باعث می‌شد تا جوانان سلحشور دست از زندگی شیرین‌ شسته و میدان خون و حماسه را برگزینند.

در کتاب «تحریف واقعیت» با ترویج اندیشه ملی‌گرایی و ناسیونالیستی توسط استعمارگران و دشمنان مسلمانان آشنا خواهید شد. تفکری که از حربه‌های قدیمی استعمارگران است و پیوسته از سوی اندیشمندان روشنگر مردود اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب بعد از انتشار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha