روحیه بالای خانواده شهدا ستودنی است
کد خبر: 3959062
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

روحیه بالای خانواده شهدا ستودنی است

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده سه شهید دفاع مقدس، گفت: روحیه بالای خانواده شهدا ستودنی است ضمن اینکه این درس بزرگ را از پدران و مادران شهیدان آموختیم که انقلاب اسلامی زنده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز 21 اسفند همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام(ص) و به مناسبت فرا رسیدن روز شهدا با خانواده سه شهید دفاع مقدس در شهر رشت دیدار و ضمن تبریک عید مبعث اظهار کرد: حضور در کنار خانواده شهدا به ویژه مادران و پدران معزز شهیدان این پیام را دارد که به مردم ایران و خانواده شهدا اعلام کنیم این مسیر را هیچگاه رها نخواهیم کرد.

وی حضور آحاد جامعه به ویژه مسئولان در کنار خانواده شهدا را ارزشمند عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه آحاد مختلف جامعه به ویژه مسئولان نیازمند حضور در کنار خانواده شهیدان هستند، تصریح کرد: تا زمانی که نام شهیدان بر افق زندگی ما وجود دارد می‌توانیم از معنویت و معرفت این عزیزان بهره مند شویم.

امام جمعه رشت راه شهدا را ماندگار خواند و بیان کرد: ماندگاری مسیر شهیدان به دلیل ماندگاری اسلام است بنابراین مسیری که شهدا طی کردند، زنده است.

وی پدران و مادران شهیدان را پر از نشاط عنوان کرد و گفت: روحیه بالای خانواده شهدا ستودنی است ضمن اینکه این درس بزرگ را از پدران و مادران شهیدان آموختیم که انقلاب اسلامی زنده است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه شهدا آگاهانه در راه خدا جانفشانی کردند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا شمع و چراغ جامعه هستند و مردم در دنیای ظلمانی با تاسی به شهیدان مسیر سعادت را طی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خانواده معظم شهدا را همواره پشتیبان نظام اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: خانواده شهیدان نزد خدای متعال عزیز هستند و بالاترین افتخار برای جامعه محسوب می‌شوند.

یادآوری می‌شود؛ شهید مهرداد رمضانپور متولد سال ۱۳۴۱ در دوران دفاع مقدس در سلیمانیه عراق به درجه شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای رشت خاکسپاری شده، شهید شهرام یوسفی متولد ۱۳۴۳ تنها فرزند ذکور خانواده سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید، شهید محمدرضا حاتمی سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha