آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در کردستان
کد خبر: 3956462
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در کردستان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران استان همزمان با سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان اسفندماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران استان همزمان با سراسر کشور برای سال تحصیلی 1401- 1400 در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان اسفندماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه خواهران با هدف تربیت بانوان صالحه، بانوان مؤمن که آراسته به کرامت، علم، دانایی، معرفت و اخلاق برگرفته از معارف اهل بیت(ع) هستند، راه‌اندازی شده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان با تأکید بر اهمیت تربیت بانوان متخصص و کارآمد با هدف ترویج و تبلیغ اسلام ناب محمدی و تعلیم و تربیت در عرصه‌های مختلف بیان کرد: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سه سطح عمومی سطح دو و سطوح تخصصی سه و چهار صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به شیوه‌های تحصیلی در مقاطع مختلف افزود: شیوه تحصیل در مقطع عمومی(سطح2) و مقطع تخصصی(سطح4) حضوری و در مقطع عالی(سطح۳) حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری خواهد بود.

حجت‌الاسلام صفی‌زاده در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های علمیه خواهران کردستان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و یا به آدرس اینترنتی www.WHC.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha