دستیابی ایران به پیشرفت‌های علمی در سایه انقلاب اسلامی
کد خبر: 3953156
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
سردار نقدی بیان کرد:

دستیابی ایران به پیشرفت‌های علمی در سایه انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه با بیان اینکه پیشرفت‌های بزرگی در سایه انقلاب برای ایران حاصل شد، گفت: دولت ایران قبل از انقلاب هیچ بود و بعد از پیروزی انقلاب استقلال پیدا کرد و عزت و افتخار خود را با انقلاب به دست آورد.

ارسالی امروز | ایران در سایه انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های علمی دست یافتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه، ۲۱ بهمن‌ماه در آیین تجلیل از جهادگران نمونه استان آذربایجان‌غربی و پاسداشت ۴۲ سال صلابت، اقتدار، بالندگی در پرتو خورشید ولایت، اظهار کرد: ملت ایران مدیون شهدایی هستند که خود قطره‌ای از این استقلال و آزادی را نچشیده و لحظه‌ای لذت زندگی زیر پرچم اسلام را ندیدند و با تقدیم هستی خود آرامش و امنیت را به ما هدیه دادند.

وی افزود: رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه و استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه و موجب سرافرازی بیش از گذشته ایران در جهان شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جوانان مؤمن و غیورمردان ترک و کرد از سراسر ایران در مقابل طاغوت و طاغوتیان، توطئه‌گران سینه سپر کردند تا پرچم اسلام به اهتزاز درآمده و آرامش و امنیت به ملت ایران برگردد.

سردار نقدی بیان کرد: باید شکرگزار خداوندی که نعمت آزادی و استقلال را به ملت ایران ارزانی داده، باشیم و سلطه‌گران مستبد آمریکا که با هیچ ترفندی نتوانسته‌اند بر ملت مقتدر، متحد و بصیر ایران مسلط شوند، با فشار اقتصادی خواهان رسیدن به آرزوی دیرینه‌شان هستند اما ملت بصیر و آگاه ایران در مقابل توطئه‌های رنگانگ آن‌ها سرافراز ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: این ملت پس از چند هزار سال حاکمیت و ستم شاهان بر این سرزمین، با اذن خداوند و هدایت رهبری مقتدر به پیروزی کامل رسیده و از زیر یوغ ستم‌شاهی و ظلم خارج شدند.

سردار نقدی تصریح کرد: ابزار غلبه بر توطئه دشمنان و حوادث مهم در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم بودند و حضور گسترده آن‌ها در همه عرصه‌های افتخار و اقتدارآفرینی برای غلبه بر دشمن بسیار مهم بوده و است.

معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه اظهار کرد: این مقاومت ملت ایران در دنیا بی‌نظیر و پرچم مقدس ارزش این همه فداکاری‌ها را دارد و پیشرفت‌های کشورهای منطقه به صدقه سری انقلاب اسلامی ایران است که باید قدردان این ایثارگری‌ها و فدارکاری‌های مردم ایران باشند.

وی افزود: دولت ایران قبل انقلاب هیچ بود و بعد از پیروزی انقلاب استقلال پیدا کرد و عزت و افتخار خود را با انقلاب به دست آورد و همگی جهان توسط این انقلاب زیر رو شد و پیشرفت‌های بزرگی توسط این انقلاب حاصل و بیشتر بانوان باسواد و کسب رتبه ۱۵ علمی در جهان حاصل انقلاب اسلامی است.

در این مراسم، ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا و ۴۰ هزار بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان ویروس کرونا توزیع شد.

انتهای پیام
captcha