برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر دانشجویی در دانشگاه پیام نور گیلان
کد خبر: 3952558
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر دانشجویی در دانشگاه پیام نور گیلان

رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: آیین اختتامیه جشنواره ملی شعر دانشجویی گرامیداشت دفاع مقدس فردا، ۲۰ بهمن به صورت وبینار به میزبانی دانشگاه پیام نور گیلان برگزار می‌شود.

سعید صادقی، رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان و دبیر جشنواره ملی شعر دانشجویی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت دفاع مقدس با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور گرامیداشت دوران طلایی و ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری و بیان دلاوری‌ها و ایثار شهدا به جوانان و بازگویی حماسه و از خود گذشتگی این عزیزان، جشنواره ملی شعر دانشجویی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین اختتامیه جشنواره با معرفی برگزیدگان دانشگاهی فردا، 20 بهمن از ساعت 10 تا 12 از طریق ویدئوکنفرانس دانشگاه پخش می‌شود و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت زنده از طریق اینستاگرام دانشگاه به آدرس @rstpnu نیز مشاهده کنند.

دبیر جشنواره ملی شعر دانشجویی با بیان اینکه 100 اثر از 50 شاعر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: محورهای این جشنواره ملی شعر «گرامیداشت دفاع مقدس»،«40 سال پایداری»، «حماسه و اقتدار ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی» بوده است که فردا در آیین اختتامیه از پنج اثر برگزیده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha