شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم بانوی کرامت تشدید می‌شود
کد خبر: 3951003
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم بانوی کرامت تشدید می‌شود

مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت گفت: شرایط حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت دچار تغییر شده و بیشترین توصیه‌های کادر بهداشت و درمان حرم بر سه محور اصلی عدم تجمع، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

ارسال/ شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم بانوی کرامت تشدید می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی عباسیان، مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت اظهار کرد: آموزش خادمان با محوریت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و لزوم ارائه تذکرات مرتبط با نکات بهداشتی به زائران محترم به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
 
مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد: خادمان در اماکن مختلف حرم به‌صورت مستمر در حال ضدعفونی، شست‌وشوی فرش‌ها، نرده‌گذاری جهت جلوگیری از تجمع، علامت‌گذاری فرش‌ها، نظارت مستمر بر رعایت شیوه‌نامه بهداشتی توسط زائران و ارائه توصیه‌های بهداشتی به زائران هستند.
 
وی تأکید کرد: با توجه به بروز بیماری کرونا و شرایط زیستی که به‌وجود آمده است تقاضا داریم زائران محترم هنگام ورود فاصله اجتماعی را رعایت و از حضور دسته‌جمعی خودداری و همچنین حتماً از ماسک استفاده کنند.
 
عباسیان یادآور شد: همان‌گونه که بیماری کرونا سبک زندگی را دچار تغییر و تحول کرده است، شرایط حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت نیز دچار تغییر شده و سه پارامتر اصلی عدم تجمع، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از مهم‌ترین توصیه‌های کادر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت است.
 
مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت در پایان گفت: خادمان حرم مطهر نیز با تأکید بر این سه اصل، به‌دنبال رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند.
 
وی از تلاش خادمان درمانگاه کریمه اهل‌ بیت(ع) در راستای خدمت‌رسانی به بیماران یاد کرد و افزود: حضور پزشکان و کادر درمان با تجربه و توانمند در این درمانگاه، موجب افزایش مراجعات افراد به درمانگاه شده است به همین علت ما در حد توان برای گسترش خدمات این مجموعه تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام
captcha