اعلام ویژه برنامه‌های مؤسسه قرآنی نورالسلام رشت در دهه فجر
کد خبر: 3950613
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

اعلام ویژه برنامه‌های مؤسسه قرآنی نورالسلام رشت در دهه فجر

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسلام رشت از برگزاری ویژه برنامه‌های این مؤسسه در ایام دهه فجر خبرداد و گفت: به دلیل همزمانی روز مادر با ایام فجر مسابقه ارسال کلیپ خلاقانه با مضمون تکریم مقام مادر از سوی این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

لیلا مجابی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسلام رشت، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این مؤسسه در ایام دهه فجر، اظهار کرد: برگزاری مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر در دو مقطع بزرگسالان و خردسالان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فاطمه علی است» و افتتاح طرح «یار مهربان» همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) از برنامه‌های این مؤسسه در ایام دهه مبارک فجر است.

مجابی با اشاره به همزمانی روز مادر با ایام‌الله دهه فجر، افزود: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسلام با هدف تکریم مقام مادر به همین مناسبت مسابقه‌ای با موضوع ارسال کلیپ خلاقانه با مضمون تکریم مادر برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال فایل تصویری کوتاه نظیر لحظه دست بوسی از مادر در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسلام همچنین از برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از طریق صفحه مجازی این مؤسسه در اینستاگرام در طول ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha