اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش با محوریت شبکه شاد
کد خبر: 3950257
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش گیلان خبرداد:

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش با محوریت شبکه شاد

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: در راستای نکوداشت مناسبت‌های انقلابی و ایام‌االله دهه فجر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزی با شعار محوری «انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

جمیل عباسی‌غریب، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از فرهنگ دینی و مکتبی اسلام مبتنی بر وحی الهی، توحید و معاد است.

وی افزود: در راستای نکوداشت مناسبت‌های انقلابی و ایام‌االله دهه فجر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزی با رویکردها و سیاست‌های پیش‌بینی شده با توجه به شرایط کنونی و با شعار محوری «انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر با محوریت فضای مجازی(شبکه شاد)، گفت: برگزاری آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس همزمان در 12 بهمن همزمان با لحظه ورود امام(ره)، فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت پر شور مجازی و میدانی فرهنگیان و دانش‌آموزان در برگزاری طرح ملی «لاله‌های روشن»، برگزاری مرحله دوم اردوهای راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان گیلان در بستر شبکه شاد، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل و همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی از جمله ویژه‌برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر است.

غریب ادامه داد: برنامه ریزی لازم جهت برگزاری بزرگداشت هفته سرود و نمایش متناسب با ایام‌ا‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با رویکرد حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در فضای مجازی و شبکه شاد، زمینه‌سازی برای تقویت و اهتمام در مشارکت فعال و موثر در برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات، مسابقه خاطره‌گویی مادران از دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی و جشنواره معلمان هنرمند از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

وی از برگزاری پویش «امام عشق» خبرداد و گفت: پویش جمله‌ای به حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت تولد امام راحل در بستر شاد در تاریخ 4 لغایت 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: با توجه به گسترش فضای مجازی پویش لباهنگ (دابسمش) به منظور اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی شبکه شاد برگزار خواهدشد.

انتهای پیام
captcha