برگزاری مسابقه «تیتر فجر انقلاب» در گیلان
کد خبر: 3949487
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

برگزاری مسابقه «تیتر فجر انقلاب» در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه تیترزنی ویژه اصحاب رسانه گیلان خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوع «تیتر فجر انقلاب» در استان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 بهمن‌ آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، امروز، پنجم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در توسعه جوامع بشری، اظهار کرد: رسانه‌ها در توسعه و شکل‌گیری افکار عمومی در ابعاد مختلف جامعه اثر گذارند و در اغلب کشورها سهم قابل توجهی در شکل‌گیری رویدادها دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی سلایق مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی، افزود: عملکرد رسانه‌ها در کشور به ‌ویژه در شکل‌گیری و بقای انقلاب اسلامی امروزه وصف‌ناپذیر است و تعدد آن‌ها باعث تکثیر انقلاب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها در تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نیز نقش بسزایی دارند، گفت: هزاران عنوان رسانه مکتوب و مجازی در جمهوری اسلامی ایران با اطلاع رسانی‌های به‌ موقع، به ‌جا و به ‌اندازه در تلاش هستند تا علی‌رغم ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان، دستاوردهای انقلاب را به جهانیان معرفی کنند.

پارسا با اشاره به اهمیت غنای تولیدات در رسانه‌ها، تصریح کرد: اصحاب رسانه، جراید و مطبوعات به‌ خوبی نوع رویکرد، نگارش، جریان‌سازی و امروزه عصر روایتگری و نقطه‌زنی را از بین نگاه‌های موجود و متداول در دنیا دریافته‌اند و تولیدات رسانه‌ای در آن‌ها خود گواهی بر آن‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت تیتر، لید، متن و سایر ارکان و بخش‌های خبری در تولیدات رسانه‌ای، اظهار کرد: در عصر روایتگری و اقناع ذائقه مخاطب آنچه بیش ‌از پیش اثرگذار و جاذبه پذیر است، تیتر بوده و این نشان می‌دهد باید به این مهم توجه وافری کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این کانون رسانه، در استان سلسله برنامه‌هایی را به جهت تقویت فن تیتر زنی در رسانه‌ها تدوین کرده‌ است، افزود: این سازمان در نخستین برنامه خود برگزاری یک دوره مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه را کلید زده است.

پارسا با بیان اینکه مقطع کنونی انقلاب مقطع انگیزه آفرینی و امیدافزایی است، تصریح کرد: هدف از اجرای این مسابقه نیز افزایش رغبت خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه امیدآفرینی، اقدام و عمل است.

وی با بیان اینکه مسابقه تیتر زنی برای اصحاب رسانه گیلان با موضوع «تیتر فجر انقلاب» در استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تیترها باید در قالب یک فرآورده خبری در یکی از رسانه‌های استان شامل رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر و به دبیرخانه مسابقه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه تیترهای کارشده در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۲ بهمن سال جاری قابلیت داوری خواهد داشت، بیان کرد: علاقه‌مندان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ تا تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha