جهاددانشگاهی خود را موظف به اشاعه فرهنگ مقاومت می‌داند
کد خبر: 3947422
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

جهاددانشگاهی خود را موظف به اشاعه فرهنگ مقاومت می‌داند

رئیس جهاددانشگاهی همدان بیان کرد: جهاددانشگاهی خود را در اشاعه فرهنگ مقاومت و معرفی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی موظف می‌داند.

جهاد دانشگاهی خود را موظف به اشاعه فرهنگ مقاومت می‌داندبه گزارش ایکنا از همدان، علی کلانترنیا، رئیس جهاددانشگاهی همدان، 23 دی‌ماه، در مراسم اختتامیه محفل ادبی شعر «ساعت دلتنگی»، با بیان اینکه جهاد‌دانشگاهی یک مقام انقلابی است که رویکرد فرهنگی یکی از رویکردهای آن است، گفت: این نهاد انقلابی طی سال‌های گذشته سعی کرده مفاخر مذهبی و ملی را معرفی کند و به همین منظور نیز برنامه‌های مختلفی به‌صورت ملی، منطقه‌ای و استانی برگزار کرده است.

وی اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی یکی از مفاخر علمی، مذهبی و نظامی کشور ما هستند که در عرصه بین‌المللی شناخته‌ شده‌ است، ما وظیفه داریم برای اشاعه فرهنگ مقاومت سردار که به‌عنوان یک مکتب معرفی‌ شده‌ است، سیر و سلوک و ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار معرفی کنیم.

کلانترنیا با اشاره به اجرای 30 عنوان برنامه از سالروز شهادت تا سالروز اربعین شهید سردار سلیمانی از سوی جهاد‌دانشگاهی سراسر کشور، گفت: یکی از این برنامه‌ها شب‌ شعر بود که از سوی مرکز همدان و با همکاری سایر ارگان‌ها برگزار شد.

گزارش تصویری اختتامیه محفل ادبی شعر «ساعت دلتنگی» را اینجا ببینید!

انتهای پیام
captcha