بدون حاشیه خدمتگزاری كنیم
کد خبر: 3942317
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

بدون حاشیه خدمتگزاری كنیم

استاندار فارس بر ضرورت اتحاد و همگرایی در رسیدگی به امورات تأكید كرد و گفت: امروزه سران قوا اعتقاد بر اتحاد و همدلی دارند و در این راستا ما تلاش می‌کنیم تا بدون حاشیه خدمت‌گزاری کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 30 آذرماه در سومین مرحله ارسال کاروان تجهیزات آموزشی به مدارس عشایر استان با توصیف ویژگی‌های عشایر گفت: وسعت دید، میهن‌پرستی و خادم نظام بودن از جمله ویژگی‌های فرزندان عشایر است و آنان امروزه خود را محدود به نژاد و زبان و قوم نکرده‌اند و در همه زمینه‌ها موفق عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید فارغ از گرایش‌های قومی و نژادی در جهت توسعه و عمران کشور فعالیت کرد، افزود: جامعه بزرگ عشایری و سایر اقوام ایرانی سرمایه بزرگ کشور هستند و تلاش و خدمات آنان در سایر عرصه‌های انقلاب اسلامی نمود دارد.

رحیمی با تأکید بر لزوم همگرایی و اتحاد در رسیدگی به امورات گفت: امروزه سران قوا اعتقاد بر اتحاد و همدلی دارند و در این راستا ما تلاش می‌کنیم تا بدون حاشیه خدمت‌گزاری کنیم.

استاندار فارس با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان و مصوبات در خصوص ساماندهی امور عشایر از اجرای 12 طرح آموزشی عشایر خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام همچنین طرح احداث دو مدرسه شش کلاسه در منطقه عشایری اجرایی می‌شود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از معلمان و دانش‌آموزان اداره آموزش و پرورش عشایر که در برنامه‌های مختلف حایز مقام کشوری شده بودند، تجلیل شد و همچنین از 2 پرستار فارغ‌التحصل دبیرستان عشایر به‌مناسبت روز پرستار تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha