گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در «گله‌دار» + عکس
کد خبر: 3941822
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در «گله‌دار» + عکس

مراسم گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، 27 آذرماه مصادف با سالروز شهادت آيت‎الله دکتر مفتح به میزبانی حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) شهر گله‌دار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، 27 آذرماه مصادف با سالروز شهادت آيت‎الله دکتر مفتح با حضور روحانیون و ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، رئیس دانشگاه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان، دانشجویان و طلاب به میزبانی حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) شهر گله‌دار در سالن اجتماعات این حوزه علمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شیخ منصور حسینی، امام جمعه اهل تسنن بیان کرد: طبق بیانات حضرت امام خمینی(ره) هدف از وحدت حوزه و دانشگاه این است که دشمنان ما را از همدیگر جدا نکنند.

وی تصریح کرد: ما حوزویان مسئولیت خدمت‌رسانی به جامعه را برعهده گرفته‌ایم و باید در خدمت مردم و تمامی اقشار جامعه بوده و لذا باید نیاز خود را با دانشگاهیان و علوم روز هماهنگ کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنجی، امام‌جمعه اهل تشیع نیز در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی(ره)، گفت: دو قشر حوزه و دانشگاه به منزله دو بال برای انقلاب هستند که اگر یکی از این بال‌ها آسیب ببیند بال دیگری به تنهایی نمی‌تواند پرواز کند بلکه سقوط می‌کند.

امام‌جمعه شهر گله دار با اشاره به نقش طلاب و دانشجویان در عصر حاضر، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه امروزه مسئولیت خطیر دارد و زمانی می‌تواند این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهد که با وحدت و همدلی و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و معمار کبیر انقلاب(ره) حرکت کند.
 
عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha