فراخوان جشنواره شعر استانی «سردار بدون مرز» در گیلان
کد خبر: 3940531
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

فراخوان جشنواره شعر استانی «سردار بدون مرز» در گیلان

دبیر جشنواره شعر استانی سردار بدون مرز گفت: این جشنواره با محوریت یادمان سرداران اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در گیلان برگزار می‌شود.

ابراهیم لایق‌برحق، دبیر جشنواره شعر استانی سردار بدون مرز در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری جشنواره شعر استانی به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی خبرداد و اظهار کرد: جشنواره شعر استانی «سردار بدون مرز» با محوریت یادمان سرداران بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره، افزود: بخش‌های اصلی این جشنواره شامل «سیره اخلاقی، اجتماعی و سیاسی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی»، «شهدای محور مقاومت» و «هشت‌هزار شهید استان گیلان» است.

لایق‌برحق گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا آسیب‌های بسیاری به کادر درمان و کارکنان بانک وارد کرده است به این دلیل آثار با محوریت «شهدای مدافع سلامت» و «مدافعان جبهه اقتصادی» از دیگر بخش‌های جشنواره شعر استانی سردار بدون مرز است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند تا 5 دی ماه سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس Bmigilqods@gmail.com ارسال کنند و در یک صفحه مجزا مشخصات فردی شرکت‌کننده همراه با ذکر کدملی و آدرس تلفن تماس ارسال شود. آثار برتر ارسالی بعد از داوری معرفی و تجلیل خواهند شد.

لایق‌برحق گفت: اختتامیه جشنواره شعر استانی سردار بدون مرز همزمان با سالروز سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در 13 دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور تعداد محدودی از مدعوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha