جوانان انقلابی برای كمك به مدافعان سلامت فراخوانده شدند
کد خبر: 3933362
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸

جوانان انقلابی برای كمك به مدافعان سلامت فراخوانده شدند

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اجرای طرح «همیار سلامت» در شرایط شیوع كرونا گفت: جوانان بسیجی و انقلابی برای ثبت‌نام در طرح همیار سلامت به پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بسیج مراجعه کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، آئین اهدای یک هزار بسته معیشتی به اقشار محروم منطقه خانه‌زنیان فارس شامگاه چهارشنبه، 14 آبان‌ماه با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر به‌میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با تجلیل از تلاش‌های بسیجیان، گروه‌های جهادی و خیران نیک‌اندیش استان فارس در تهیه و تأمین بسته های معیشتی، گفت: فارس تاکنون عملکرد درخشانی در نهضت کمک مؤمنانه داشته و این نهضت با قوت در استان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام گروه‌های جهادی از داوطلبین همیار بیمار و همیار سلامت در استان فارس، گفت: جوانان بسیجی و انقلابی برای ثبت‌نام در طرح همیار سلامت به پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بسیج مراجعه کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه این طرح با هدف شناسایی ظرفیت‌های تخصصی و عمومی برای کمک به کادر بهداشت و درمان فارس در راستای مقابله با بیماری کرونا اجرا می‌شود، گفت: در این طرح داوطلبین با توجه به تخصص و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی پس از حضور در دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مورد نیاز بهداشتی و خدماتی به‌کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام
captcha