تربیت جوانان انقلابی؛ هدف تأسیس مدارس صدرا
کد خبر: 3929747
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

تربیت جوانان انقلابی؛ هدف تأسیس مدارس صدرا

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: کادرسازی و تربیت جوانان انقلابی پای کار بر مبنای مفاهیم و آموزه‌های دینی از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است.

تربیت جوانان انقلابی پای‌کار، هدف تأسیس مدارس صدرا استبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، 26 مهرماه، در نشست برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا استان، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا کارسازی و پرورش جوانان انقلابی با استفاده از آموزه‌های دینی است.

وی در ادامه بیان کرد: دانش آموزان در مدارس صدرا ضمن بهره‌مندی از آموزش‌های علمی درزمینهٔ اخلاقی نیز برنامه‌های متنوع و آموزش‌های ارزنده‌ای را طی می‌کنند تا در آینده بتوانند در سطوح مختلف جامعه به‌عنوان نیروهای ارزشمند و نخبه به جامعه اسلامی خدمت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در تمامی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان خراسان شمالی مبلغین و مبلغاتی مجرب حضور دارند و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی نسبت به تربیت نسل نوجوان جوان با استفاده از مفاهیم دینی و قرآنی تلاش می‌کنند.

وی تأکید کرد: جامعه اسلامی برای پیشرفت و توسعه روزافزون و نیز برای تعالی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت نیروهای جوان متخصص، خلاق و انقلابی است که ما با همین نگاه در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به دنبال تربیت و آموزش دانش آموزان هستیم.

انتهای پیام
captcha