ثبت دو وقف جدید به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان در نقده
کد خبر: 3926867
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

ثبت دو وقف جدید به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان در نقده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده از ثبت دو وقف جدید در این شهرستان در ماه جاری به ارزش دو میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان خبر داد.

ثبت دو وقف جدید به ارزش 2.5 میلیارد تومان در نقدهعبدالله موسی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به ثبت دو وقف جدید در مهر در این شهرستان اظهار کرد: ارزش ریالی این دو وقف جدید برابر با دو میلیارد و 460 میلیون ریال است.

وی افزود: یکی از این وقف‌ها توسط احمدعلی علیزاده اهدا شده که این خیر اقدام به وقف یک سوم از منزل مسکونی‌اش کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده با اشاره به اینکه ارزش ریال این وقف برابر با دو میلیارد تومان است، ادامه داد: وقف انجام شده برای انجام فعالیت‌های قرآنی و ایجاد خانه‌ قرآن اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره وقف زمین مسکونی به متراژ 184 مترمربع در نقده بیان کرد: صاحب این زمین مسکونی، حاج ولی بهروش بوده که برای ساخت مسجد اقدام به وقف کرده است.

موسی‌زاده ارزش ریالی این زمین را نیز 460 میلیون تومان بیان و تصریح کرد: هر چقدر تعداد وقف در جامعه افزایش یابد به همان میزان مشکلات اقتصادی در جامعه حل خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم افزایش وقف‌های قرآنی در این شهرستان افزود: با توجه به آمار پایین وقف‌های قرآنی در مقایسه با سایر آمار جا دارد که واقفان برای وقف در این ارتباط اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha