مبلغان مجهز به ابزار تبلیغی روز باشند
کد خبر: 3926101
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

مبلغان مجهز به ابزار تبلیغی روز باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: مبلغان باید مجهز به ابزار روز تبلیغی باشند و از ظرفیت فضای مجازی با تولید محتوای جذاب و اثرگذار برای تبلیغ آموزه‌های اسلام و مکتب تشیع بهره‌برداری کنند.

1به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز هشتم مهرماه با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی و جهادی در بحران‌های اجتماعی و سواحل استان، اظهار کرد: متاسفانه طی ماه‌های گذشته و اخیر با شیوع این ویروس منحوس، محدودیت‌هایی برای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی ایجاد شده است.

وی افزود: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و درمانی از سوی عزاداران و برنامه‌ریزی دقیق هیئات مذهبی در این ایام نشان داد که حتی در این شرایط می‌توان با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌ها برنامه‌های فرهنگی و دینی را برگزار کرد.
شکریان امیری با تاکید بر الگو گرفتن سایر بخش‌های جامعه از فعالیت‌های حوزه فرهنگ دینی در شرایط بحران ویروس کرونا، تصریح کرد: علیرغم تمام تلاش‌های رسانه‌ای و مجازی دشمنان و برنامه‌ریزی آنان در ماه‌های قبل از محرم و صفر برای ایجاد دوگانگی سلامت و عزاداری در جامعه، هیئات مذهبی، فعالان فرهنگ دینی و تبلیغی و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی ثابت کردند در رعایت این دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها از سایر بخش‌های دیگر جامعه مصمم‌تر و دقیق ترند و بار‌ها هم مراکز نظارتی و بهداشتی به این موضوع اذهان کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تبلیغ در این برهه از زمان و استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های نوین در حوزه تبلیغ، تاکید کرد: ابزار‌های تبلیغی روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستنند و باید برای ترویج و تبلیغ مفاهیم حوزه دین هم از این تکنولوژی‌ها بهره گرفت و از ظرفیت رسانه ملی و دیگر رسانه‌های دیداری و شنیداری استفاده کرد.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در حوزه تبلیغ را در این شرایط بحرانی بسیار اثرگذار دانست و اظهار کرد: مبلغان باید مجهز به ابزار روز تبلیغی باشند و از ظرفیت فضای مجازی با تولید محتوای جذاب و اثرگذار برای تبلیغ آموزه‌های اسلام و مکتب تشیع بهره‌برداری کنند.
استاد برجسته حوزه و دانشگاه‌های مازندران، تبلیغ را میراث ارزشمند نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت دانست و بیان کرد: تبلیغ دین و تربیت دینی جامعه، مسئولیت بسیار مهم و یک رسالت الهی است و باید برای تبیین اسلام ناب و گسترش آن و بینش و ارزش‌های اسلامی و الهی تلاش و همت مضاعف کرد.

انتهای پیام
captcha