اقدام سخیف نشریه فرانسوی عامل تقویت اسلام و قرآن خواهد شد
کد خبر: 3922357
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

اقدام سخیف نشریه فرانسوی عامل تقویت اسلام و قرآن خواهد شد

فرمانده سپاه مرکزی رشت، با اشاره به توهین های سخیف نشریه فرانسوی به ساحت قرآن و پیامبر(ص)، گفت: این توهین نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه مردم به اسلام و قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با تاکید بر محکومیت توهین های سخیف مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه اظهار کرد: توهین های این چنینی نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه جسارت جنون آمیز به قرآن کریم و ساحت شریف و مقدس حضرت محمد مصطفی(ص) در کشور فرانسه دست خباثت آلود دشمن کینه توز را نمایان کرده است، گفت: این اهانت، حادثه تلخ بزرگی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: این توهین نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه مردم به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

قاسمی، اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان را در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل دانست و ادامه داد: این دشمنی با هدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هر روز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد، عنوان کرد: پیام اسلام پیام انسانیت، آرامش، عزت و سربلندی است؛ از این رو نظام استکبار از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا می هراسد.

فرمانده سپاه رشت اضافه کرد: دشمنان اسلام با کمک رسانه ها در تلاشند به نوعی اسلام هراسی و اسلام ستیزی و اسلام زدایی را در جهان گسترش دهند.

قاسمی، توهین به مقدسات به بهانه آزادی بیان را غیر قابل پذیرش دانست و یادآور شد: نشریه فرانسوی بار دیگر به بهانه واهی آزادی بیان اقدام به بازنشر کاریکاتورهای موهن خود به ساحت مقدس قرآن و رسول اسلام(ص) کرده که در واقع توهینی به همه مسلمانان و همه پیروان ادیان الهی در سراسر جهان است و قطعا اینگونه حرکات از سوی امت اسلام بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام
captcha