توزیع ۲۳۰۰ بسته «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان ملایری
کد خبر: 3921124
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

توزیع ۲۳۰۰ بسته «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان ملایری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح مهر تحصیلی با توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ بسته در بین دانش‌آموزان نیازمند در ملایر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد.

اجرای طرح مهر تحصیلی با توزیع 2300 بسته در ملایرپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی اظهار کرد: امسال نیز از نیت مرحوم شادروان سیف‌الدوله طرح مهر تحصیلی برای هشتمین سال اجرا می‌شود.

وی از توزیع 2 هزار و 300 بسته در قالب طرح مهر تحصیلی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با آغاز سال تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و افزود: برای این بسته‌ها 800 میلیون تومان و برای هر بسته مبلغ ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است .

جعفری این بسته‌ها را شامل کیف و لوازم‌التحریر و برای دو دوره متوسطه و ابتدایی برشمرد و گفت: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، موسسات خیریه و... توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بیان کرد: سال گذشته نیز 3 هزار بسته لوازم‌التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش‌‌آموزان بی‌بضاعت ملایر با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از محل نیت واقف توزیع شد.

وی گفت: هماهنگی لازم با آموزش و پروش در خصوص توزیع بسته‌های مهر تحصیلی انجام شده و مانند سال گذشته تجمع در اداره برای توزیع بسته‌ها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha