فوت ۸ بیمار کرونا در کرمانشاه
کد خبر: 3921045
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

فوت ۸ بیمار کرونا در کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه از ثبت هشت جان باخته کرونایی دیگر در کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به سه هزار و ۶۹۲ نفر رسید.

وی افزود: هم اکنون ۱۸۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه به هر سه ساعت یک فوت بر اثر کرونا در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر است که از این تعداد چهار مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، کنگاور، پاوه و دالاهو نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی با بیان موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۳۸ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۵۹ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۳۴۱ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha