مرگ ۵۱۵ کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کرونا
کد خبر: 3919501
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲

مرگ ۵۱۵ کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته یک هم استانی دیگر در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون ۵۱۵ نفر است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا شناسایی شده که در مجموع موارد مثبت بستری به سه هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

وی با اشاره به بستری افرادی با علائم مشکوک به کرونا افزود: هم‌اکنون ۲۲۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته یک هم استانی دیگر در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۱۵ نفر است.

به گفته وی، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۰ هزار و ۶۹۲ نفر بستری و ۹ هزار و ۹۵۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha