دو فوتی دیگر بر اثر کرونا در کرمانشاه
کد خبر: 3919337
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

دو فوتی دیگر بر اثر کرونا در کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی ناشی از کرونا گزارش شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز، ۵ شهریور اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا شناسایی شده که در مجموع موارد مثبت بستری به سه هزار و ۴۹۵ نفر رسید.

وی با اشاره به بستری افرادی با علائم مشکوک به کرونا افزود: هم‌اکنون ۲۲۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته دو هم استانی دیگر در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۱۴ نفر است.

به گفته وی، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۰ هزار و ۶۵۷ نفر بستری و ۹ هزار و ۹۲۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

یادآور می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha