توزیع 3 هزار پرس غذا بین نیازمندان از سوی دانشگاه پیام نور بجنورد
کد خبر: 3918990
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

توزیع 3 هزار پرس غذا بین نیازمندان از سوی دانشگاه پیام نور بجنورد

مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خراسان شمالی از توزیع دو الی سه هزار پرس غذا در ماه محرم در حاشیه شهر بجنورد خبرداد.

توزیع 3 هزار پرس غذا از سوی دانشگاه پیام نور بجنوردمجید زنده دل، مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه در شب‌های ماه محرم هر شب بین دو الی سه هزار پرس غذا بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می‌شود، بیان کرد: امسال نیز دانشگاه پیام نور مانند سال‌های گذشته میزبان عزاداران حسینی در این دانشگاه هستند که پس از برگزاری مراسم، با کمک خیرین هرشب دو الی سه هزار پرس غذا بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا، تصریح کرد: هرسال مراسم شب‌های محرم در سوله ورزشی برگزار می‌شد اما امسال به علت شیوع کرونا این مراسم در محوطه دانشگاه سرمزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

زنده دل با تاکید براینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مورد تاکید است، افزود: مراسم به صورت حضوری و در محوطه دانشگاه برگزار می‌شود اما به صورت زنده نیز از کانال واتس‌آپ  هیئت یا فاطمه الزهرا برای افرادی که امکان شرکت در مراسم را ندارند، پخش می‌شود.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خراسان شمالی تصریح کرد: هر شب بین 500 تا 550 نفر عزادار حسینی در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ضدعفونی محل برگزاری، عدم توزیع نذورات غذایی، ایجاد تونل ضدعفونی و... از جمله اقداماتی است که برای پیشگیری از شیوع کرونا در این مراسم انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha