برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان در ماه محرم
کد خبر: 3918658
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان در ماه محرم

معاونت فرهنگی حوزه هنری هرمزگان برنامه‌های این نهاد را در ماه محرم تشریح کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محرم امسال با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود و برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ایمان خواجویی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان، صبح امروز، سوم شهریورماه در نشست شورای طرح و برنامه این نهاد، اهداف برگزاری مراسم ماه محرم را صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدای کربلا دانست و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محرم امسال با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود و برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هنر لازمه نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی در جامعه است، تصریح کرد: در برنامه‌های ماه محرم امسال اهمیت دادن به توسعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف نمایش آثار فاخر و ارزشی هنرمندان متعهد استان با موضوع محرم، مبنای کار قرار گرفته است و در این راستا علاقه‌مندان برای مشاهده آثار و فعالیت‌های هنرمندان می‌توانند به صفحات مجازی حوزه هنری استان هرمزگان مراجعه کنند.

معاون فرهنگی حوزه هنری هرمزگان اظهار کرد: برای این رویداد مذهبی برنامه‌هایی چون نمایشگاه پوستر، تصویرسازی، رونمایی از مستند ابوحیدر، خاطره‌گویی رزمندگان از حال و هوای محرم در جبهه‌ها، شب‌ شعر عاشورایی، معرفی آیین‌های نمایشی محرم در هرمزگان و ... پیش‌بینی شده است که به‌ تناوب از دهه اول محرم و پس‌ از آن در مناسبات این ایام و ماه صفر از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس و همچنین فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha