برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت در مرزهای آذربایجان غربی
کد خبر: 3918510
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
فرمانده سپاه آذربایجان غربی هشدار داد؛

برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مرزهای کشور ناموس و خط قرمز کشور است، تأکید کرد: هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آنها با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

مرزهای کشور ناموس و خط قرمز ایران استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 2 شهریور ماه در دومین نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی با نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیران ارشد آذربایجان غربی، اظهار کرد: اتحاد و همدلی نمایندگان برای توسعه استان یک امر ضروری است و نمایندگان باید این امر را در اولویت کارهای خود قرار دهند تا در جهت خدمت به مردم و رشد و تعالی آذربایجان‌غربی گام‌های مؤثری بردارند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان وظیفه مطالبه‌گری دارند، افزود: نمایندگان منتخبین مردم هستند و وظیفه دارند از سوی‌ آن‌ها مطالبات مردم و مسئولین استانی را از مسئولان ملی مطالبه کنند.

شهسواری بیان کرد: مرز های کشور ناموس و خط قرمز کشور است و هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آن‌ها با تمام توان مقابله خواهیم کرد و نمایندگان مجلس باید همراه و هم‌سو با نیروهای مسلح در استان باشند. در آذربایجان‌غربی تهدید امنیتی برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد و ضریب امنیتی استان در بالاترین سطح خود قرار دارد و فرصت مناسب و خوبی برای سرمایه‌گذاران  است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی مورد توجه است و نمایندگان مجلس باید به آن اهمیت ویژه‌ای قائل شوند و در صحن علنی مجلس است و باید ثمرات دفاع مقدس در طول ۴۲ سال برای مردم تبیین شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس برای کشور ما جایگاه ویژه و مهمی دارد زیرا بیانگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان بوده و کشور ما درس آزادی و آزادگی را به جهانیان آموخته است.

انتهای پیام
captcha