پخش ویژه‌برنامه ماه محرم از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس
کد خبر: 3918205
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

پخش ویژه‌برنامه ماه محرم از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس

مدیر روابط عمومی اوقاف هرمزگان از تهیه و پخش ویژه‌برنامه ۳۰ قسمتی ماه محرم از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس خبر داد و گفت: عزاداران حسینی تا جای امکان ویژه‌برنامه‌های محرم و صفر را از طریق صداوسیما و فضای مجازی دنبال کنند.

رضا محرم‌زاده، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به‌مناسبت ماه محرم با همکاری صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در حال ضبط 30 برنامه 30 دقیقه‌ای با حضور سخنرانان برجسته استان در امامزاده سیدمظفر بندرعباس هستیم. این برنامه از دوم محرم امسال بر روی آنتن رفته و هر روز قبل از نماز ظهر و عصر از سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه در محرم و صفر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، تجمع زیادی در بقاع متبرکه استان نداریم و تمامی برنامه‌ها با محدودیت برگزار می‌شوند، افزود: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) تنها در بقاعی که فضای باز دارند با ظرفیتی محدود و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: از عزاداران حسینی تقاضا داریم تا جای امکان در منزل بمانند و ویژه‌برنامه‌های محرم و صفر را از طریق صداوسیما و فضای مجازی دنبال کنند.

محرم‌زاده بیان کرد: اگرچه در محرم و صفر امسال اعزام مبلغ به‌صورت حضوری نداشته‌ایم اما مبلغان برنامه‌های تبلیغی خود را در فضای مجازی ارائه می‌کنند، مردم می‌توانند از طریق کانال‌ها و صفحات بقاع متبرکه از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha