تقدیر از كادر درمان فارس / پزشكان اخلاق و انسان‌دوستی را به‌ منصه ظهور رساندند
کد خبر: 3918120
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

تقدیر از كادر درمان فارس / پزشكان اخلاق و انسان‌دوستی را به‌ منصه ظهور رساندند

مراسم گرامیداشت روز پزشك به‌‌همراه تقدیر از زحمات و جانفشانی‌ها كادر درمان فارس با حضور جمعی از مسؤلان استانی در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم گرامیداشت روز پزشك امروز، اول شهریورماه به‌منظور تقدیر از زحمات و جانفشانی‌های جامعه پزشكی استان فارس در شیراز برگزار شد.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در این مراسم با بیان اینكه در اعتقادات ما طبابت مانند عبادت است و این کارکرد در نزد همه مردم شناخته شده است، افزود: طبابت از جمله شغل‌های مورد تأکید ائمه اطهار است و همگان نسبت به این جایگاه والا اذعان دارند.

وی با تأكید بر اینكه پزشکان علاوه بر خدمات تخصصی درمان نسبت به معرفی اخلاق و انسان دوستی گام‌های مؤثری برداشته‌اند، یاد درگذشتگان مبارزه با بیماری كرونا در جامعه پزشكی را گرامی داشت و گفت: انتظار ما از جامعه پزشکی فروتنی است که برازنده این جامعه خادم است.

استاندار فارس با اشاره به شرایط کنونی پزشکان در مبارزه با شیوع بیماری کرونا اظهار كرد: امروزه علاوه بر بیماری کرونا دچار تحریم‌های اقتصادی هستیم اما علی‌رغم مشکلات در رفع نیازهای اولیه و بهداشتی مردم گام‌های خوبی برداشته شده است و استان فارس در مراحل مختلف شیوع این بیماری موفق عمل کرده است.

رحیمی اظهار كرد: روزانه بیش از یک میلیون ماسک در استان در حال تولید است که با مشارکت همگانی مردم و مسؤلان و کادر درمان محقق شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات کنونی با بهره‌گیری از تخصص و تجربه امکان‌پذیر است، ابزار امیدواری کرد: کادر درمان استان همچنان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد و همه ما مدیون این جانفشانی‌ها هستیم.

یادآور می‌شود، این مراسم با تقدیر از کادر نمونه درمان استان پایان یافت.

انتهای پیام
captcha