تولید ۶ هزار دقیقه ویژه‌برنامه محرم در صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3917907
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

تولید ۶ هزار دقیقه ویژه‌برنامه محرم در صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل صدا و سیمای سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت ایام محرم، شش هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در واحد صداوسیمای استان تولید شده که یک‌هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه از واحد سیما و 5 هزار دقیقه برنامه نیز از واحد صدا پخش خواهد شد.

محمود دولت‌کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: امسال محرم متفاوتی را در پیش داریم، چراکه شیوع ویروس کرونا ایجاب می‌کند تا برخی محدودیت‌ها در عزاداری‌ها رعایت شود، بنابراین باید بیش از گذشته فضای مجازی و رسانه‌های صوتی و تصویری را مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: به‌مناسبت ایام محرم، شش هزار و 500 دقیقه برنامه در واحد صداوسیمای استان تولید شده که یک‌هزار و 500 دقیقه برنامه از واحد سیما و پنج هزار دقیقه برنامه نیز از واحد صدا پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان بیان کرد: همچنین مراسم عزاداری که امسال در مکان‌های مختلف استان به‌صورت محوری برگزار می‌شود، توسط صداوسیمای استان پوشش داده خواهد شد و هم‌استانی‌ها می‌توانند از برکات این مجالس بهره‌مند شوند.

وی افزود: رسالت اهالی رسانه است که در این ایام، رسانه خود را تبدیل به یک حسینیه مجازی کنند و با تولید اخبار مفید، مصاحبه‌های آگاهی‌بخش و نیز برنامه‌های محتوایی، نیاز معنوی مخاطبان را برطرف ساخته و بر شور و شعور حسینی جامعه بیفزایند.

کردستانی اظهار کرد: رسانه‌های معاند همانند بی.بی.سی از یک ماه قبل، تولید و پخش برنامه‌هایی ویژه محرم را آغاز کرده‌اند که نشان می‌دهد به‌دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع هستند، فلذا نباید میدان را برای دشمن خالی کرد، بلکه باید با همه ظرفیت وارد عمل شد و جلوی تحریف‌ها و بهره‌برداری‌های سیاسی را گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای استان اضافه کرد: به اهتزاز درآمدن پرچم سرخ حسین(ع) در اقصی نقاط جهان در مناسبت‌های مختلف بویژه دو ماه محرم وصفر، نتیجه تلاش همه کسانی است که وظیفه انتقال دقیق و درست پیام اباعبدالله(ع) را در قیام کربلا به عهده دارند، بنابراین باید این رسالت زینبی در رسانه‌ها همچنان ادامه داد.

انتهای پیام
captcha