برنامه‌های متفاوت هلال‌احمر یزد با رویکرد قرآنی ویژه محرم
کد خبر: 3917753
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

برنامه‌های متفاوت هلال‌احمر یزد با رویکرد قرآنی ویژه محرم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد، تقویت بنیه اعتقادی و فرهنگی با رویکرد قرآنی را از اولویت‌های این نهاد دانست و از اجرای برنامه‌های متفاوت ویژه ایام محرم خبر داد.

برنامه‌های متفاوت هلال‌احمر یزد با رویکرد قرآنی ویژه محرمبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام شعشعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد 29 مردادماه در دومین جلسه شورای فرهنگی این نهاد پیرامون مسائل و موضوعات حوزه فرهنگی و اجرای برنامه‌های متفاوت ویژه ایام محرم، با تاکید بر پیشبرد اهداف عالی جمعیت هلال احمر بر اساس مبانی دینی اظهار کرد: تقویت بنیه اعتقادی و فرهنگی با رویکرد قرآنی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام است و قرار داریم در این ایام محرم با اجرای برنامه‌های متفاوت به این امر مهم دست یابیم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص اهمیت تشکیل شورای فرهنگی گفت: این شورا با هدف استفاده از نظرات و تجربیات معاونان و کارشناسان مربوطه در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، در جمعیت هلال احمر تشکیل شد و می‌تواند رویکرد مثبت خود را با همفکری و تولید محتوای کارشناسی در حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر در استان تهیه و تدوین کند.

شعشعی با تایید دیدگاه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص جایگاه ویژه، گسترده و منحصر به فرد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی و هدایت افکار عمومی، افزود: به همین منظور، دفتر نمایندگی ولی فقیه کانال فرهنگی ویژه کارکنان و داوطلبان را در فضای مجازی ایتا به آدرس http://eitaa.com/daftar_3707 با محتوای تربیتی و آموزشی و اطلاع رسانی فعالیت‌های فرهنگی جمعیت هلال احمر راه اندازی کرده است .

یادآور می‌شود ویژه برنامه سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا به صورت مجازی، اهدا نذورات، طرح هر خانه یک روضه، تولید محتوا مجازی ویژه محرم و پخش در فضای مجازی و ... از مصوبات این جلسه در آستانه ایام محرم بود.

انتهای پیام
captcha