مسابقه‌ مجازی «به یاد رهروان قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3917751
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

مسابقه‌ مجازی «به یاد رهروان قرآن» در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مسابقه‌ به یاد رهروان قرآن با عنوان «بیرق» ویژه ایام محرم و صفر در فضای مجازی خبر داد.

مسابقه‌ مجازی «به یاد رهروان قرآن» در یزد اجرا می‌شودحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای مسابقه «به یاد رهروان قرآن» با عنوان بیرق خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر به مدت 60 روز و در فضای مجازی و با استفاده از اپلیکیشن افق در سطح کشور و حتی خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقه مخاطبان پس از نصب این برنامه به صفحه مسابقه هدایت شده و هر روز فایل صوتی یکی از سخنرانان مشهور کشوری مانند حجج‌الاسلام والمسلمین انصاریان، رفیعی، عالی و ..... به مدت حداقل 3 دقیقه که در اپ افق بارگزاری شده، گوش می‌دهند و از ساعت 12 تا 24 همان روز حداکثر 3 سوال از متن سخنرانی آن روز استخراج و در اپلیکیشن افق درج می‌شود و علاقمندان در آن مسابقه شرکت می‌کنند.

مطهریان افزود: بلافاصله پس از پاسخ دادن به سوالات، نتیجه مسابقه به اطلاع آنان می‌رسد و مدیریت مسابقه نیز بعد از پایان مهلت شرکت در مسابقه با قرعه کشی از بین افرادی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده‌اند، اسامی برندگان را در صفحه مورد نظر اعلام می‌دارد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با بیان اینکه هر روز به 14 نفر از افرادی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده، به قید قرعه 200.000 ريال جایزه نقدی به کیف پولشان واریز و در پایان مسابقه پرداخت می‌شود، گفت: این طرح با همکاری دفتر شهید صدوقی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد و اتحادیه قرآنی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha