بهره‌برداری از 350 واحد مسکونی مددجویان در گیلان
کد خبر: 3917605
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

بهره‌برداری از 350 واحد مسکونی مددجویان در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: همزمان با هفته دولت 350 واحد مسکونی مددجویان در استان گیلان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان امروز چهارشنبه، 29 مردادماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: 350 واحد مسکونی مددجویان با میانگین 50 مترمربع زیربنا در قالب طرح‌های جاری امداد در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان آماده شده است که همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی، 285 واحد روستایی و 65 واحد شهری است، افزود: این منازل با مجموع 17 هزار و 690 متر مربع زیربنا و هزینه 24 میلیارد تومان ساخته شده است.

اهرابی با اشاره به پرداخت قریب به 42 میلیارد تومان وام اشتغال و خودکفایی طی سال‌جاری، گفت: همزمان با هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های اشتغال در سراسر استان خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده‌های نیازمند در حال انجام می‌باشد، اظهار کرد: با همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت و امکانات سازمان‌ها و نهادهای دیگر، توزیع سبد کالا به تمام مددجویان تحت حمایت آغاز شده است که در هفته دولت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha