هدف دشمنان قطع رابطه جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت است
کد خبر: 3915272
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

هدف دشمنان قطع رابطه جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت است

امام جمعه رشت، قطع رابطه جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت را هدف امروز دشمنان از تحریم های ظالمانه دانست و تصریح کرد: دشمنان می خواهند با متلاشی کردن اقتصاد کشور مردم را خسته کنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 17 مردادماه در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عید قربان، اظهار کرد: سخنان رهبر انقلاب حاوی پیام هایی کارگشا برای رفع موانع و مشکلات کشور بوده و بسیاری از تحلیل گران داخلی و خارجی را به تامل برانگیخته است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته همواره تحریم های مختلف سیاسی و اقتصادی را بر کشور ما تحمیل کرده اند، افزود: هدف دشمنان از این تحریم ها در دوره های مختلف متفاوت است، اما دشمنان در نهایت به دنبال از بین بردن نظام ما از طریق رویارویی ملت و انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، قطع رابطه جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت را هدف امروز دشمنان از تحریم های ظالمانه دانست و تصریح کرد: دشمنان می خواهند با متلاشی کردن اقتصاد کشور مردم را خسته کنند، اما با وجود همه مشکلات اقتصادی هرگز به دشمن اجازه رسیدن به خواسته هایش را نمی دهیم.

امام جمعه رشت، تحریف واقعیات را توطئه دشمنان در جنگ روانی علیه ملت ایران دانست و گفت: امروز جنگ اراده هاست و اگر در جنگ اراده ها پیروز شویم، تحریم ها هم بی اثر خواهد شد لذا از مردم می خواهیم فریب دشمن را نخورند و برای رفع مشکلات کشور به دنبال آدرس غلط نروند.

وی با بیان اینکه پایگاه جمهوری اسلامی در دنیا مستحکم تر شده است، ابراز کرد: می توانیم با تکیه بر توان داخلی تحریم ها را بی اثر کنیم و نباید به اروپایی ها برای رفع مشکلات از طریق برجام امیدوار باشیم.

آیت الله فلاحتی ملت ایران را پایبند به ارزش ها و آرمان های انقلابی دانست و گفت: مردم ایران هرگز از انقلاب و نظام و راه شهدا دست بر نمی دارند، اما عده ای نادان می گویند که دست بیعت دادن با شیطان بزرگ و ظالمان جهانی می تواند ما را از مشکلات اقتصادی دور کند.

وی با اشاره به حادثه انفجار در لبنان و بهره برداری سیاسی ماکرون از این اتفاق، اضافه کرد: ملت ایران همواره در کنار مردم لبنان و همه ملت های آزاده و مظلوم دنیاست و به زودی دست های پشت پرده این حادثه ناگوار آشکار می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرارسیدن عید امامت و ولایت، متذکر شد: برگزیده شدن امام علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) نعمت بزرگ الهی بر بشریت است و همه دشمنان اسلام را مایوس کرد.

امام جمعه رشت ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، عنوان کرد: روز خبرنگار را به تمامی اهالی محترم رسانه و خبرنگاران عزیز استان گیلان که فعالیت پرمشقتی دارند تبریک عرض می کنم.

وی با بیان اینکه انسان باید در کسب روزی حلال و حرام را در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: از دیدگاه اسلام کسب روزی حلال اجری مانند جهاد در را خدا دارد و انسان نباید تنها به کسب مال و ثروت اندوزی از هر راهی بپردازد.

آیت الله فلاحتی، به نقش مهم و اثرگذار لقمه حلال در تربیت فرزندان صالح اشاره کرد و یادآور شد: کم فروشی و احتکار نیز از مصادیق کسب روزی حرام است و انسان باید از حرام خواری در محضر خداوند شرم کند.

انتهای پیام
captcha