عوامل سستی در عبادت + عکس
کد خبر: 3912329
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
امام جمعه خوشاب مطرح کرد:

عوامل سستی در عبادت + عکس

حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی گفت: بی‌توجهی و سهل‌انگاری خانواده‌ها از عوامل سستی در عبادت است. برخی مواقع پدران و مادران متوجه نیستند خودشان در مسیر اهل بندگی هستند ولی فرزندان‌شان سهل‌انگاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، سوم مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد با اشاره به آفات عبادات و عامل سستی در عبادت، گفت: بی‌توجهی و سهل‌انگاری خانواده‌ها از عوامل سستی در عبادت است. برخی مواقع پدران و مادران متوجه نیستند خودشان در مسیر اهل بندگی هستند ولی فرزندان‌شان سهل‌انگاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه لقمه حرام و گناه از عوامل دیگر سستی در عبادت است، افزود: اعمال حج به دلیل ویروس منحوس کرونا تعطیل شده است ولی از یاد خدا غافل نشویم و حقوق خدا را پرداخت کنیم.

حجت‌الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه از دیگر مواردی که باید از زبان امام سجاد(ع) به آن توجه کنیم نعمت نماز جمعه است، گفت: بصیرت‌افزایی در عرصه‌های مختلف و مشخص شدن حق از باطل از دستاوردهای مهم نماز جمعه است.

امام جمعه خوشاب ادامه داد: همچنین ایجاد وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان، شناساندن چهره منافقان و دشمن و معرفی دوستان از دیگر دستاوردهای نماز جمعه است.

یادآور می‌شود، به مناسبت فرارسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه، جمعی از فعالان ‌برتر و اعضای ستاد نماز جمعه خوشاب تجلیل شدند. همچنین در ابتدای مراسم نماز جمعه حجت‌الاسلام دهقانی به همراه جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدای سلطان‌آباد با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha