ضرورت مشارکت دستگاه‌ها برای اجرای طرح توسعه حرم حسینی(ع)
کد خبر: 3907539
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

ضرورت مشارکت دستگاه‌ها برای اجرای طرح توسعه حرم حسینی(ع)

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در تلاش است طرح جامع توسعه حرم حسینی(ع) در کربلا را عملیاتی کرده و برای انجام این طرح نیازمند کمک همه دستگاه‌هاست.

ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح جامع توسعه حرم حسینی(ع)به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در دیدار با اصغر حقی‎پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان که یک‌شنبه، هشتم تیرماه در اوقاف لرستان انجام گرفت، با بیان این‌که خدمت کردن و کمک در راه بقاع متبرکه و عتبات مقدسه عالیات افتخار بزرگی است و اوقاف و امور خیریه آن‌چه در توان دارد جهت کمک در این زمینه ارائه خواهد داد.

وی افزود: به یاری خداوند متعال طی ماه‌های آتی این بیماری شایع در کل دنیا ریشه‌کن شود و زمینه حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی جهانی اربعین مهیا شود و مردم همچون سال‌های گذشته توفیق تشرف به آستان مقدس امامان معصوم در کشور عراق را پیدا کنند و در مراسم اربعین شرکت کنند.

طباطبایی اضافه کرد: چنان‌چه تقدیر این باشد که به‌دلیل شیوع کرونا و نبود شرایط لازم جهت حضور در مراسم اربعین این مراسم امسال برگزار نشود در جبهه دیگری مانند خدمت‌رسانی و کمک به اقشار مستضعف جامعه تلاش‌مان را خواهیم کرد.

اصغر حقی‎پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان نیز در این دیدار گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در تلاش است طرح جامع توسعه حرم حسینی(ع) در کربلا را عملیاتی کرده و برای انجام این طرح نیازمند کمک همه دستگاه‌هاست.

انتهای پیام
captcha