وقف جدید در ابرکوه ثبت شد
کد خبر: 3906027
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

وقف جدید در ابرکوه ثبت شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه از ثبت وقف یک باب منزل مسکونی برای حوزه علمیه کوثر این شهرستان به ارزش ۱/۵ میلیارد ریال خبر داد.

وقف جدید در ابرکوه ثبت شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، ابوالفضل زمانی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه با اشاره به اهمیت وقف در جامعه اظهار کرد: وقف می‌تواند گره‌گشا و کمک بسیار خوبی برای نیازهای جامعه امروزی باشد.

وی افزود: ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا مردم را نسبت به امورات وقف بهتر و بیشتر آشنا ‌کنیم زیرا وقف دامنه فعالیت گسترده ای در جامعه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه از وقف به عنوان صدقه جاری‌ نام برد و بیان کرد: وقف علاوه بر ثواب دنیوی، ثواب اخروی بسیار زیادی دارد که باقیات و صالحات است و باید جامعه را باید نسبت به فواید وقف کردن در جامعه آشنا کنیم.

وی با اشاره به وقف یک باب منزل مسکونی برای حوزه علمیه کوثر ابرکوه از سوی خیّر محترم، حسین فلاح‌زاده گفت: این موقوفه ۳۱۹ مترمربع مساحت دارد که با توجه به قیمت منطقه‌ای، ارزش ریالی این منزل مسکونی در حال حاضر ۱/۵میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha