حضور نفتکش‌های ایرانی در آب‌های بین‌المللی نشان اقتدار نظام است
کد خبر: 3904988
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

حضور نفتکش‌های ایرانی در آب‌های بین‌المللی نشان اقتدار نظام است

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امروز نظام با همه مشکلات و تحریم‌ها به جایی می‌رسد که نفتکش‌های خود را با پرچم ایران از دل دریا و از وسط پایگاه‌های نظامی دشمنان عبور می‌دهد و دشمن این را می‌بیند و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این اقتدار نظام جمهوری است.

حضور نفتکش‌های ایرانی در آب‌های بین‌المللی نشان اقتدار نظام است

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی بسیج مداحان البرز، یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، شامگاه یکشنبه، 25 خرداد در افتتاحیه مرکز نیکوکاری بسیج مداحان استان البرز که در محل خانه ملت شهر کرج برگزار شد گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا قشر مداحان و جامعه ستایشگر برای کمک به هم نوعان با تمام توان به میدان آمدند.
وی یکی از موفق‌ترین اقشار در عرصه خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی را جامعه مداحان خواند و افزود: امروز مجموعه بسیج یعنی همه مردم و اقشار و یکی از این اقشار، قشر مداحان است و انقلاب و نظام به وجودشان نیاز دارد و هرجا انقلاب به مجموعه بسیج نیاز دارد مردم پای کار آمدند.
این مسئول کمک‌های مومنانه را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در سیل، زلزله و کرونا جامعه مداحان اول بودند و این همبستگی ملت در کمک به هم‌نوعانشان که در پاسخ بر فرمان مقام معظم رهبری انجام شد اوج ولایت‌پذیری مردم و ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی را در جامعه ما نشان می‌دهد.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور بیان کرد: طبق روایات دینی ما اگر تکه آجری هم توسط فردی وقف شود تا روزی که از آن استفاده می‌شود برای واقف ثواب نوشته شده و این یعنی خیر کثیر و الگوی همه این‌ها زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دو موضوعی که به صورت جدی باید پیگیری شود مشکلات حوزه فرهنگ و اقتصاد است و مادحین در این دو حوزه می‌توانند بسیار موثر باشند.
وی کار مداحان را روشنگری، امیدبخشی به جامعه و تبیین و تبلیغ دانست و افزود: مداحان زبان گویای انقلاب و نظام هستند و امروز نظام با همه مشکلات و تحریم ها به جایی می‌رسد که نفتکش‌های خود را با پرچم ایران از دل دریا و از وسط پایگاه‌های نظامی دشمنان عبور می‌دهد و دشمن این را می‌بیند و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این یعنی اقتدار نظام جمهوری است.
وی در خصوص توسعه فرهنگ و اقتصاد گفت: ما باید بدانیم که برای فرهنگ چه کنیم و سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید تبلیغ شود و جامعه ما به این تلاش و تبیین به شدت نیاز دارد و توسعه اقتصادی هم اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه حمایت‌های لازم از تولیدکننده داخلی صورت گیرد.
ارجونی در پایان با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید خاطر نشان کرد: اگر مسئولان بتوانند شعار سال را به درستی درک کنند و به توان داخلی متکی باشیم می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم و در مقابل زورگویان همچون گذشته ایستادگی کنیم.

انتهای پیام
captcha