برگزاری ویژه برنامه ارتحال امام(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رشت
کد خبر: 3902376
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
معاون سیاسی فرمانداری رشت خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه ارتحال امام(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رشت

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رشت از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایکنا از گیلان، فریبرز سعیدی‌کیا، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رشت عصر روز گذشته، 11 خرداد در جلسه ستاد ارتحال شهرستان رشت با بیان اینکه حضرت امام(ره) یکی از شخصیت‌های بی بدیل تاریخ است، اظهار کرد: امام راحل از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‏‌های بلند الهی و تلاش‏های صادقانه خود، مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌ در ایران و جهان شد.

وی با بیان اینکه انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، افزود: اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) باید هر چه بیشتر در میان نسل جوان ترویج شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رشت گفت: وظیفه مدیران این است که در راستای معرفی و شناخت امام خمینی(ره) و اهداف و اندیشه‌های ایشان به نسل جوان بیش از پیش تلاش کنند.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه مدارس و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی را در خصوص گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تدوین و اجرایی می‌کنند، گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در راستای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام از جمله برنامه هایی است که در این ایام در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مراسم ویژه بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد ساعت 10 صبح 13 خرداد در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مراسم با رعایت کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha