جهاددانشگاهی نقش مؤثری در تربیت مدیر برای جمهوری اسلامی ایران دارد
کد خبر: 3898705
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
موهبتی در بازدید از ایکنا تصریح کرد:

جهاددانشگاهی نقش مؤثری در تربیت مدیر برای جمهوری اسلامی ایران دارد

مدیرعامل بیمه سلامت ایران، ضمن بازدید از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا، جهاددانشگاهی را عرصه‌ای مناسب برای تربیت بهترین نیروهای مدیریتی جمهوری اسلامی ایران دانست.

بازدید مدیرعامل بیمه سلامت از ایکنا/ اهمیت جهاد دانشگاهی در تربیت مدیرجمهوری اسلامیبه گزارش ایکنا، طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، امروز، 24 اردیبهشت‌ماه، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، از خبرگزاری بین‌المللی قرآن بازدید کرد.
 
موهبتی با حضور در خبرگزاری ایکنا از تحریریه فارسی، تحریریه بین‌الملل و بخش خبرنگاران افتخاری ایکنا(نبأ) بازدید کرد و با جزئیات اقدامات سرویس‌های مختلف ایکنا آشنا شد.

موهبتی در این بازدید که از سوی محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، همراهی می‌شد، با اشاره به اهمیت حضور جهاددانشگاهی در سطح مدیریتی کشور، این نهاد را محل پرورش مدیران فعال در سطح اول کشور دانست و اظهار کرد: جهاددانشگاهی محل تربیت نیرو‌های خالص و کاردان برای جمهوری اسلامی است.
 
 
بازدید مدیرعامل بیمه سلامت از ایکنا/ اهمیت جهاد دانشگاهی در تربیت مدیرجمهوری اسلامی
 

همچنین مدیرعامل سازمان بیمه سلامت روحیه جوانگرایی و خلاقیت را از جمله ویژگی‌های جهاد دانشگاهی دانست و گفت: اگر قرار است فردی در سطح اول مدیریتی کشور قرار گیرد، باید دوره‌ای در جهاددانشگاهی فعالیت کند تا بتواند با روحیه جهادی آشنا شود و افزایش بهره‌وری از کمترین منابع را بیاموزد و سپس وارد ارگان‌های دولتی دیگر شود.
 
بازدید مدیرعامل بیمه سلامت از ایکنا/ اهمیت جهاد دانشگاهی در تربیت مدیرجمهوری اسلامی

وی با اشاره به سابقه حضور طولانی مدت خود در جهاددانشگاهی، تأکید کرد: بهترین دوران خدمت من در جمهوری اسلامی، زمانی بود که در جهاددانشگاهی حضور داشتم. این سازمان جزء کارآمدترین سازمان‌های مدیریتی کشور است و حق زیادی بر گردن مدیریت کشور دارد.

موهبتی در ادامه به گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری پرداخت که به زودی مشروح این مصاحبه منتشر می‌شود.
انتهای پیام
captcha