انفاق معامله پرسود با خداست
کد خبر: 3897515
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
امام جمعه گله‌دار:

انفاق معامله پرسود با خداست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد گنجی با تأکید بر بهره‌گیری از فضایل اخلاقی امام علی(ع) به‌ویژه در لیالی قدر، گفت: انفاق معامله پرسود با خداست؛ کاش آنچنان که در صف بورس می‌ایستیم در صف انفاق ایستاده و از ارزش آن بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد گنجی، امام جمعه گله‌دار استان فارس، 19 اردیبهشت‌ماه در اولین مراسم اقامه نماز جمعه پس از شیوع کرونا که با رعایت نکات بهداشتی در مسجد جامع المهدی(عج) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: ماه مبارک رمضان، نعمت خدا به بندگانش است که دارای برکات و فیوضات بسیاری است.

وی وجوب روزه که ماحصل آن تقوای الهی است، نزول قرآن و شب قدر را از مهمترین امتیازات ماه ضیافت الهی دانست و ادامه داد: حضرت علی(ع) در روایتی فرمودند که هیچ چیز جانشین تقوا نمی‌شود و تقوا باعث عزت انسان است. تلاش کنیم در این ماه مبارک تمام اعضا و جوارح ما نیز روزه باشد و ضمن بهره‌گیری از الطاف خاص در این ماه مبارک توجه جدی به حق‌الناس داشته باشیم و از فقرا، مستضعفان، یتیمان و همسایگان دستگیری کنیم.

امام جمعه گله‌دار گفت: پس از تعطیلی ناخواسته مراسم‌ها و تجمعات به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، بنابر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت برگزاری مراسم اقامه نماز جماعت و جمعه در مساجد شهرهایی که در وضعیت سفید هستند، به لطف خدا انتظار و لحظه‌شماری مردم برای اقامه نماز در این منطقه نیز محقق شد.

وی با تبریک سالروز ولادت امام حسنی مجتبی(ع)، اظهار کرد: با توجه به تقارن سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با هفته اکرام از همه مردم درخواست می‌کنم در این ایام مساعدت به نیازمندان و همدلی خود را به اوج برسانند، همان‌طور که رزمایش «مواسات و همدلی» نیروهای خودجوش مردمی و مسئولان مربوطه ستودنی و همگان را حتی در سطح جهان به تحسین واداشت.

حجت‌الاسلام‌ گنجی با تأکید بر بهره‌گیری از فضایل اخلاقی امام علی(ع) به‌ویژه در لیالی قدر، گفت: انفاق معامله پرسود با خداست؛ کاش آنچنان که در صف بورس می‌ایستیم در صف انفاق ایستاده و از ارزش آن بهره ببریم.

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha