تولید اولین نماهنگ قدردانی از مدافعان عرصه سلامت در گیلان
کد خبر: 3896947
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

تولید اولین نماهنگ قدردانی از مدافعان عرصه سلامت در گیلان

معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان گفت: نماهنگ «دم مسیحا» برای نخستین بار در کشور با موضوع قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا از سوی حوزه هنری استان تولید شده است.

محمد پرحلم، معاون فرهنگی حوزه هنری استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از تولید نماهنگ «دما مسیحا» از سوی حوزه هنری استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این نماهنگ برای نخستین بار در کشور با موضوع قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا تولید شده است.

وی نماهنگ «دم مسیحا» را شامل مجموعه تصاویری از مدافعان عرصه سلامت استان در بیمارستان ها دانست و گفت: نیما شمشادی، یکی از خواننده های پاپ استان گیلان قطعه این نماهنگ را اجرا کرده و جابر بهارمست میکس و تنظیم کار را بر عهده داشته است.

معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان که شعر نماهنگ «دم مسیحا» را سروده، اضافه کرد: شعر «دم مسیحا» براساس حال و هوای پزشکان و پرستاران حین خدمت رسانی به بیماران کرونایی سروده شده و تدوین و ساخت این کلیپ پنج دقیقه ای توسط حمید سمیع صورت گرفته است.

پرحلم، از انتشار نماهنگ «دم مسیحا» در فضای مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کار فرهنگی و هنری یادآور فداکاری ها و جانفشانی های مدافعان عرصه سلامت در این روزهای بحرانی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha