تبلور ارزش‌های دفاع مقدس در عملکرد کادر بهداشت
کد خبر: 3896241
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲

تبلور ارزش‌های دفاع مقدس در عملکرد کادر بهداشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امروز ارزش‌های دفاع مقدس در عملکرد کادر بهداشت و درمان نمایان شده است و پزشکان و پرستاران عزم خود را جزم کرده‌اند و اراده خدواند هم شامل حالشان شد تا این موفقیت‌ها در کشور کسب شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، عصر روز گذشته، 14 اردیبهشت ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد گفت: بنیاد حفظ آثار وظیفه صیانت از آثار شهدا را برعهده دارد که البته کاری سخت و ارزشمند است که از عهده هر کسی برنمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس بر دوش ایرانیان است؛ چراکه مردم ایران اسلامی مدیون خون شهدا هستند، شهدایی که تمام هستی خود را برای بقای اسلام و ایران فدا کردند، اظهار کرد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک امر مستمر، همیشگی و سخت، اما امکان‌پذیر است و باید انجام شود، راه موفقیت در برابر تمام سختی‌ها نشر ارزش‌های دفاع مقدس است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در ادامه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام علیه ایران اشاره کرد و افزود:  روز جاری آخرین دستاوردهای ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور اعلام شد. در حال حاضر کشور ما در سخت‌ترین تحریم‌ها به سر می‌برد و در این شرایط با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشورهای دیگر منتظر به زانو درآمدن ایران بودند، اما ایران اسلامی با وجود محدودیت‌های تجهیزات پزشکی، در حال حاضر رتبه سوم بهبود بیماران کرونایی را به خود اختصاص داده است.

اکرمی بیان کرد: امروز ارزش‌های دفاع مقدس در عملکرد کادر بهداشت و درمان در کشور نمایان شده است و  پزشکان و پرستاران عزم خود را جزم کرده‌اند و اراده خدواند هم شامل حالشان شد تا این موفقیت‌ها در کشور کسب شود، ارزش‌های دفاع مقدس به کادر درمانی ما انرژی مثبت داد تا این مسیر موفقیت‌آمیز طی شود.

این مقام مسئول به شهادت سردار سلیمانی و رشادت‌های ایشان هم اشاره کرد و افزود: باید ارزش‌های این شهید والامقام و ارزش‌های دفاع مقدس در کشور ساری و جاری شود و ملت ایران باید با غلبه بر مشکلات و سختی‌ها و با قدردانی از شهدا در راستای پیشرفت کشور و پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس گام‌های بلند بردارند.

انتهای پیام
captcha