اعلام جزئیات کاروان‌های زوجی حج ۹۹ در خراسان رضوی
کد خبر: 3885232
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

اعلام جزئیات کاروان‌های زوجی حج ۹۹ در خراسان رضوی

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی جزئیات و نحوه ثبت‌نام در کاروان‌های زوجی حج ۹۹ را اعلام کرد.

اعلام جزئیات کاروان‌های زوجی حج 99 در خراسان رضویجواد شاد، رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: پیرو اطلاعیه‌های قبلی قیمت ثبت‌نام در کاروان‌های زوجی ۴۰۷۳۲۰۰۰۰ ریال اعلام شده است.

وی ادامه داد: زائرانی که تاکنون در هیچ کاروانی ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند پس از اعلام کاروان‌ها از طریق سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

شاد بیان کرد: زائرینی که در کاروان‌های دیگر فقط رزرو دارند نیز در صورت تمایل می‌توانند با ثبت انصراف از کاروان اولیه خود پس از اعلام با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir در کاروان‌های زوجی ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: زائرانی که در کاروان‌های عادی ثبت‌نام قطعی کرده‌اند اما تاکنون قسط اول هزینه سفر را پرداخت نکرده‌اند، در صورت تمایل جهت ثبت‌نام در کاروان زوجی می‌توانند با مراجعه به مدیر کاروان خود اعلام انصراف کرده و پس از اعلام کاروان زوجی با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت‌نام جدید اقدام کنند.

وی بیان کرد: همچنین زائرانی که در کاروان عادی ثبت‎نام کرده و قسط اول هزینه سفر خود را واریز کرده‎اند، ممکن است به دلیل پروسه زمانبر (انصراف، پایداری سند در بانک ملی، اخذ کد رهگیری جدید) مهلت ثبت‌نام در کاروان زوجی را از دست بدهند.

شاد اضافه کرد: این دسته از متقاضیان در صورت وجور ظرفیت خالی در کاروان‌های زوجی می‌توانند از طریق سازمان پس از هماهنگی لازم با مرکز ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha