لغو مراسم معنوی اعتکاف در سمنان
کد خبر: 3881792
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

لغو مراسم معنوی اعتکاف در سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان از لغو برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در اسفند ماه سال‌جاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

لغو مراسم معنوی اعتکاف در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره تبیلغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره، امروز 8 اسفند با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و عزم ملی برای کنترل و ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه  اعتکاف رجبیه در استان لغو شد متذکر شد: این تصمیم برای پیشگیری از شیوع این ویروس و جلوگیری انتقال آن به سایر اشخاص گرفته شده است.

وی  ادامه داد: طی نامه‌ای به تمام دستگاه‌های استان سمنان نیز ابلاغ شد که مراسم اعتکاف رجبیه در اسفند ماه سال جاری در مساجد شهرها و روستاهای سطح استان برگزار نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه امید است بتوانیم سنت حسنه اعتکاف را در ماه رمضان برگزار کنیم،  متذکر شد: حفظ سلامت مردم و جامعه یکی از مهمترین اولویت‌ها در برهه کنونی محسوب می‌شود.

شکری با تاکید بر اینکه توجه به توصیه متخصصان و پزشکان می‌تواند راهبردی مناسبی برای مقابله با ویروس کرونا باشد به مردم توصیه کرد طی ایام مورد نظر و به قصد رجا در منازل خود معتکف شوند.

انتهای پیام
captcha