مراسم اربعین سردار دل‌ها در گیلان باشکوه برگزار شود
کد خبر: 3878503
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

مراسم اربعین سردار دل‌ها در گیلان باشکوه برگزار شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم برگزاری مراسمی باشکوه برای پاسداشت اربعین سردار دل‌ها در استان گیلان، یادآور شد: مراسم استانی اربعین سردار سلیمانی در رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 23 بهمن ماه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم اربعین سردار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن علی‌رغم برف شدید و برودت هوا، گفت: مردم غیور گیلان به‌ویژه شهروندان رشتی یک بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که سال‌ها در یادها و خاطره‌ها مانا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم گیلان بارها و در مناسبت‌های مختلف ولایتمداری و پایبندی خود را به انقلاب اسلامی ایران اثبات کرده‌اند، افزود: مردم همیشه در صحنه گیلان این بار با درخشش ویژه در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن زیر بارش شدید برف، در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفتند و حضور پرشور آنان در برف و بوران از رسانه‌های کشورهای منطقه پخش شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مبنی بر برگزاری مراسم اربعین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم ایران و حتی کشورهای همسایه امنیت خود را مدیون سردار سلیمانی می‌دانند، زیرا این چهره بین‌المللی مقاومت سختی‌ها را به جان خرید و همواره در میدان مبارزه با استکبار جهانی حاضر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سردار سلیمانی اسوه ولایت‌مداری و مرد صحنه‌های سخت بود، عنوان کرد: سردار سلیمانی همواره علقه قلبی و ارتباط باطنی خود با علمدار انقلاب اسلامی را حفظ کرد و تا پای جان بر عهدی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران بسته بود، ایستاد.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری مراسمی باشکوه برای پاسداشت اربعین سردار دل ها در استان گیلان، یادآور شد: مراسم استانی اربعین سردار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت 10 صبح روز یکشنبه، 27 بهمن ماه در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha