22 بهمن؛ نماد اقتدار و عزت ملت ایران/ روحیه ناامیدی را به مردم تزریق نکنیم
کد خبر: 3877149
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

22 بهمن؛ نماد اقتدار و عزت ملت ایران/ روحیه ناامیدی را به مردم تزریق نکنیم

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت شیراز، 22 بهمن را نماد اقتدار و عزت ملت ایران دانست و گفت: تقارن این روز در سال جاری با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی موجب می‌شود که مردم حضوری گسترده تری در راهپیمایی داشته باشند.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 18 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اهمیت حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن را یادآور شد و گفت: 22 بهمن نماد دهه فجر و اقتدار و عزت ملت ایران است که به یاری خدا امسال هم با مشارکت گسترده مردم ایران در این مراسم مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهد خورد.
وی به تقارن 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: وجه تمایز 22 بهمن امسال با سال‌های دیگر در همین نکته است که به یاری خدا موجب خواهد شد تا ملت ایران و مردم استان فارس و شیراز حضور گسترده‌ای در راهپیمایی 22 بهمن داشته و به دنیا اعلام خواهند کرد که راسخ‌تر از اوایل انقلاب در راه سربلندی ایران در صحنه حاضرند.
محمودی یادآور شد: طی چهل و یک سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد دستاوردها و برکات بسیاری بوده‌ایم که باید در این ایام حتماً این دستاوردها برای مردم تبیین شوند.

استقلال کامل در عرصه دفاعی
وی اقتدار نظامی ایران را در دوره کنونی یادآور شد و گفت: امروز فناوری‌های دفاعی و نظامی بومی در کشورمان در اختیار داریم در صورتی که قبل از انقلاب در این عرصه یک کشور کاملاً وابسته بودیم.
امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) بنای نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی را پایه‌گذاری کردند، گفت: مردم به برکت همین نظام در تمام امور از جمله انتخاب رهبری و نظارت بر دستگاه‌های زیر مجموعه آن با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان، مشارکت دارند.
محمودی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رویداد بسیار مهمی در پیش داریم که در حقیقت یک آزمون بسیار حساس و تأثیرگذار و فرصت برای کشورمان بوده و از سوی دیگر یک تهدید برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

افزایش اقتدار کشور با مشارکت گسترده در انتخابات
وی، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب افزایش اقتدار کشور دانست و افزود: دشمنان وقتی مشارکت مردم را در انتخابات کشور می‌بینند مسلماً هراسناک خواهند شد.
محمودی با یادآوری این نکته که بعضاً برخی انتظارات از مجلس شورای اسلامی وجود داشته است که برآورده نشده است، اهمیت انتخاب اصلح را در انتخابات یادآور شد و گفت: در انتخابات باید به کسی رأی دهیم که دارای تخصص، تعهد، شجاعت، روحیه انقلابی و جهادی و بصیرت و عدالت باشد.

کاندیداها همدیگر را تخریب نکنند
امام جمعه موقت شیراز، حضور در عرصه انتخابات را معیاری برای سنجش داوطلبان آن دانست و گفت: داوطلبان انتخابات نباید در میدان رقابت زیاده‌گویی کرده و یا سایر کاندیداها را تخریب کنند.
وی با ذکر این نکته که انتقاد سازنده، روح جدیدی را به کالبد جامعه می‌دمد، گفت: انتقادی سازنده است که روحیه امید را به جامعه تزریق کند نه یأس و ناامیدی و اصولاً اینکه بگوییم انتخابات انتصابی است، یک انتقاد مخرب بوده و روحیه ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کند.

انتهای پیام
captcha