مردم قدر خدمت مخلصانه را می‌‌دانند
کد خبر: 3870690
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
امام جمعه خوشاب:

مردم قدر خدمت مخلصانه را می‌‌دانند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی گفت: مسئولان دولتی از شیوه و رفتار سپهبد سلیمانی الگو بگیرند و با انجام کار مخلصانه برای مردم بدانند وقتی کار برای خدا و مخلصانه باشد مردم قدر آن را خواهند دانست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب، 20 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) و تأکید بر انفاق و باقی گذاشتن صدقه جاریه برای بعد از مرگ، گفت: تا می‌توانید اموال خودتان را در زمان قید حیات وقف و انفاق کنید و وصیت نکرده چیزی را باقی نگذارید.
وی با اشاره به اهدای بخشی از اموال مردم سلطان‌آباد برای کارهای عام‌المنفعه و وجود موقوفات زیادی در شهرستان خوشاب، افزود: یکی از خیران مبلغ چند صد میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت بیمارستان در شهرستان خوشاب پیشنهاد داده که با حل مشکل معارض زمین به‌زودی بستر توسعه درمان این شهرستان آغاز خواهد شد.
خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر وقف اموال خوب و سالم، نه زمین‌های لم یزرعی که هیچ کاربردی ندارند، بیان کرد: وقف را در جامعه گسترش بدهید چراکه جامعه امروز ما به وقف و تفکر وقف برای بخش‌های مختلف نیازمند است.
امام جمعه خوشاب با اشاره به تحولات منطقه با بیان اینکه آمریکا 40 سال نتوانسته است به اهداف خودش برسد، اضافه کرد: آمریکا میلیاردها دلار برای از بین بردن گروه‌های مقاومت در منطقه ما هزینه کرده ولی به‌دلیل مردمی بودن جبهه مقاومت و توکل بر خدا ترفندهای دشمنان اسلام هیچ سودی نداشته است.
وی با تشکر از اقدام سپاه برای انتقام سخت از آمریکا و مصوبات مجلس برای مقابله با آمریکا، اظهار کرد: آمریکا مدعی رعایت حقوق بشر در جهان است در حالی که خودش بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر و تروریست دولتی است و وقتی مسئولان آمریکایی به مردم کشور خودشان رحم نمی‌کنند نمی‌توان انتظار داشت به مسلمانان جهان رحم کنند.
حجت‌ا‌لاسلام دهقانی با بیان اینکه بند کفش شهید سلیمانی به اندازه سر ترامپ ارزش دارد، افزود: مسئولان دولتی از شیوه و رفتار سپهبد سلیمانی الگو بگیرند و با انجام کار مخلصانه برای مردم بدانند وقتی کار برای خدا و مخلصانه باشد مردم قدر آن‌را را خواهند دانست.
وی اضافه کرد: مسئولان کشور بدانند کشورهای انگلیس و آلمان با حمایت از آمریکا در ترور سردار مقاومت شهید سلیمانی هیچ تفاوتی با آمریکای جهان‌خوار ندارند و چشم امید به آنها نداشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خوشاب با اشاره به گام دوم انقلاب در کشور بیان کرد: جوانان انقلابی از آمریکا ترسی به دل نداشته باشند و بدانند مسئولان آمریکایی از الله‌اکبر آنان بدون آنکه اقدامی داشته باشند، می‌ترسند چه برسد به زمانی که اقدام عملی داشته باشند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha