برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن در عباس‌آباد
کد خبر: 3867464
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن در عباس‌آباد

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد عباس‌آباد، از برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم، مسابقات کتابخوانی و اردو‌های آموزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، اکبر رحمتی، رئیس کمیته امداد عباس آباد، اظهار کرد: خدمات ارائه شده به دانشآموزان و دانشجویان تحت حمایت شامل؛ اهدا لوازم التحریر، تهیه پوشاک، پرداخت شهریه، برنامه کانون فرهنگی، برگزاری اردوها، ارائه خدمات مشاوره و... بوده است.
وی با بیان اینکه، ۲۲۴ مددجو، از آموزش خانواده از ابتدای سال جاری تاکنون بهرهمند شدند، افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی همچون؛ پیشگیری از اعتیاد، آموزش اخلاق اسلامی، فراگیری احکام، شناسایی آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت‌های زندگی، مشاوره حقوقی آموزش داده شد.
رئیس کمیته امداد عباس‌آباد، با اشاره به برگزاری اردوی تربیتی آموزشی و زیارتی برای ۱۴۸ مددجوی تحت حمایت، تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و دانش آموزان ازابن اردو‌ها بهرهمند شدند.
وی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آن‌ها به اردو‌های تفریحی از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام فراغت از تحصیل است، افزود: ۵۲ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در قالب اردوی زیارتی و آموزشی به شهر مقدس مشهد قم و کربلا و یک روزه اعزام شدند.
رحمتی، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و دینی، برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن، مسابقات کتابخوانی و برگزاری اردو‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام
captcha