تلاوت قاری روشندل «محمد بهرامی» از سوره طه + صوت
کد خبر: 3864999
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

تلاوت قاری روشندل «محمد بهرامی» از سوره طه + صوت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محمد بهرامی، قاری روشندل کشورمان، که در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی سازمان بهزیستی مورد تقدیر قرار گرفت،‌ آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد.

تلاوت محمد بهرامی در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی بهزیستی + صوت

به گزارش ایکنا؛ مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی و حائزان رتبه در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روز ۲۵ آذرماه به همت سازمان بهزیستی کشور برگزار شد. مراسمی که مدیران سازمان بهزیستی و نیز مدیران نهادهای قرآنی کشور در آن حضور داشتند.

در این مراسم که با تلاوت تعدادی از قاریان و حافظان بین‌المللی کشورمان نیز همراه بود، محمد بهرامی، قاری روشندل لرستانی و حائز رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام به تلاوت آیات 1 تا 14 سوره طه و سوره کوثر پرداخت که در ادامه بارگذاری شده است.

محمد بهرامی، یکی‌ از روشندلان لرستانی است که در زمینه قرائت تحقیق قرآن فعالیت دارد. وی متولد بیستم اردیبهشت‌ماه سال ۶۷ و دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی است و در حال حاضر در دادگستری‌ کل استان لرستان مشغول خدمت است.

این قاری روشندل در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روشندلان جهان اسلام توانست، رتبه نخست را کسب کند. وی تا کنون در بیش‌ از ۳۰ مسابقه کشوری و ... حضور داشته و توانسته در دو رشته اذان و قرائت بیش‌ از ۳۰ رتبه اول را کسب کند.

کد
انتهای پیام
captcha