دشمنان از روحیه انقلابی جوانان ما می‌ترسند
کد خبر: 3853738
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

دشمنان از روحیه انقلابی جوانان ما می‌ترسند

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: فرماندهان ایرانی با نقشه‌های نظامی و با داشتن روحیه قوی مبارزه و ایستادگی، فرماندهان ارشد عراقی را به زانو درآورده و امروزه دشمنان از همین روحیه جوانان ایرانی می‌ترسند.

دشمنان از روحیه انقلابی جوانان ما می‌ترسند

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، دیروز، ۹ آبان، در جمع بسیجیان گردان شهید مصطفی‌زاده حوزه ۲۵ شهید حضرت‌پور ارومیه، اظهار کرد: ۸۰ درصد گردان‌ها را در زمان دفاع مقدس دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دادند که در کنار آن‌ها پیشکسوتان هم حضور مستمر داشتند.

وی با بیان اینکه ما  دیروز یک رسالت داشته و امروز یک وظیفه دیگر داریم دیروز میدان جنگ سخت بود ولی امروز عرصه جنگ نرم است، افزود: فرماندهان ایرانی با نقشه‌های نظامی و با داشتن روحیه قوی مبارزه و ایستادگی، فرماندهان ارشد عراقی را به زانو درآورده و امروزه دشمنان از همین روحیه جوانان ایرانی می‌ترسند.

این مقام مسئول بیان کرد: عقبه ایران به عاشورا و اقتدا به امام حسین(ع) برمی‌گردد چون رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «صلح امام حسن(ع) هیچ‌گاه در این کشور تکرار نخواهد شد».

حجت‌الاسلام سرایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروزه نتانیاهو اذعان می‌کند که من به این باور رسیده‌ام به جای قلب جوانان فلسطینی قلب مادران آن‌ها را نشانه باید گرفت، اظهار کرد: تا مادران نتوانند چنین فرزندانی را تربیت کنند.

حجت‌الاسلام سرایی با تأکید به اینکه اقتضای امروز ما یک جنگ نرم نابرابر بوده، گفت: دشمنی حرفه‌ای در این ارتباط در برابر ایران قرار گرفته و در این راستا عربستان یک سپاه سایبری متشکل از افراد نخبه برای فعالیت در فضای مجازی دارد که با آخرین الگوی امکانات در برابر جمهوری اسلامی و محور مقاومت می‌جنگند.

انتهای پیام
captcha